lördag 5 september 2009

?!?

ja ibland blir jag förvånad över mig själv, eller rättare sagt ganska ofta :P förra veckan lyckades jag ta av ett plåster i sömnen vika ihop det å lägga det på nattduksbordet... denna vecka har jag gjort upptäkter lite överallt.. hittat min braiga skruvmejsel på skrivbordet, vad den nu gör där?!?, min skiftnyckel på hyllan i sovrummet, antar att den har legat där sen pappa skruva fast benen på sängen nån gång i början av februari, lyckats att hitta ett papper där jag trodde att det skulle ligga, högen bestod av minst tusen papper å annat skit :P jag är INTE världens bästa på att ha ordning, dock en av de som kan ha bra oordning vilket gör att man ibland hittar saker på väldigt konstiga ställen... eller som freddy fint påpeka härromdagen, är det inte du som brukar hitta andra saker när du letar efter något? eh jo det är jag :)

idag har jag varit en duktig flicka har faktiskt suttit å pluggat ett bra tag, inte riktigt klar men ska snart läsa igenom de sista sidorna sedan är det bra för idag :P

igår vart det skola, lunch med carro, hem å slappa lite, iväg å kolla på fotboll utomhus i regn å storm trots att jag va duktigt påpälsad va det ändå kallt, usch, å inte gick det nåt vidare för brudarna heller men de kämpade på tappert ändå!

det är surt att inte kunna träna som man vill, får inte sitta still men ändå inte anstränga mig, kul.. eller inte... vila en vecka till och sen känna lite hur det känns

det blir en lugn helg, freddy har ju övergivit mig ;) hehe men vi hoppas alla på att nästa helg blir som vi vill!

nä dags att återgå till bokens underbara värld!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar