tisdag 22 september 2009

bittersweet

just nu känns allt så...

fick mina provsvar från allergitestet i fredags, är allergisk mot katt och gräs vilket inte är så kul, knapra piller varenda gång man ska hem till päronen för att inte må dåligt... samtidigt som det är skönt att äntligen veta varför jag har mått dåligt och att det fanns en anledning för det...

mamma va här fredag-söndag och det tog ut sin rätt, va helt död när hon åkte hem i söndags förmiddag... dock hann vi med en massa, har äntligen fått mina nya gardiner i sovrummet, blivit tvingad att cykla runt hela jäkla visinsgö vilket har känts en hel del i rumpan mamma har inte rikigt fattat det där med att jag har haft träningsförbud så jag var rätt död, ätit massa god mat :P hehe

skola igår, kursstart, och det va inte alls kul.. vart jättesegt efter ett tag och ögonlocken vart bara tyngre å tyngre... plus att jag hade lite stressigt då skolan sluta 16.30 å matchen jag skulle spela igår började 17.30, så jag gick en kvart tidigare :P hehe spelade match igår för första gången på 5 veckor, har gjort ett träningspass, i onsdags å sen vart det match :P haha men va fan hände med konditionen??

hmm snart dags att åka ner till tvättstugan å hämta matchtröjorna som tvättas, tog en maskin där nere och sen kom människans vars tvätt det va i maskinen och det var ju tydligen min granne... oops men men :P fick dessutom traska ner 8 våningar då nån idiot hade gjort nåt med hissen för den funkade ju självklart inte..

snart dags att börja läsa lite i jane eyre som ska vara utläst tills fredag, handla lite så jag kan baka då vi tydligen förlorade mot killarna förra måndagen vilket jag fick veta efter matchen igår eftersom jag då inte var där i måndags :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar