torsdag 24 september 2009

***********************

ja det har inte gått riktigt som det va tänkt idag...

åkte till mm för att hämta ut mobilhelvetet som tydligen va klar å tebax, frida va med å hon gick in i butiken medan jag gick för att hämta mobilen... snackar lite med killen som jag hämta den av och jag klämmer lite käckt ur mig hoppas att detta var sista gången man kommer hit, mindre än 10 minuter senare var jag tillbaka! en spricka som uppkommit då mobilen lagades första gången hade de INTE gjort nåt åt trots att det var anmält när jag lämna in den sist... inte direkt nåt man blir glad över, så det var bara att traska tillbaka till servicen å lämna in den IGEN... varpå killen jag lämna in den till denna gång kläcker ur sig när han ser alla papper jag har med mig att de där behöver du ju inte, eller en kall dag kanske du behöver dom för att starta en brasa... HALLÅ man kan faktiskt falla ur system!! jag om nån litar INTE på saker som påstås finnas i nåt system!! rätt kul att det helt plötsligt är 4 killar bakom disken å ALLA har haft nåt med mig att göra... börjar bli lite deja vu över det hela från ikea tiden, dock var jag bara där 2 ggr nu har det gått 3 ggr å nu får de fan ta konsekvenserna....

pluggat en del idag, jag å eva cassidy en helt underbar kombination, är en av få artister jag önskat att jag en gång hade sett live... hon har den mest underbara röst som finns/fanns(?)

imon är det dags för skola å senare på kvällen biodejt med frida :) nice bara man inte gör som mamma brukar göra å somnar ;)

lördag är det sista seriematchen, å ev utgång får se hur det blir med den saken :P

imon kommer det äntligen pengar, å för min del innebär det att pallra sig till apoteket å hämta ut min allergimedicin som jag behöver nu för tiden...

idag drog elitserien igång, laget i hjärtat förlorade hemma mot frölunda med 2-4 inte kul då jag lär höra nåt från familjen om detta, speciellt då jag råkade skicka ett sms till pappa då vi ledde...

1 kommentar: