torsdag 10 september 2009

om...

idag fick jag se hur mitt liv hade kunnat vara OM jag hade valt den vägen, fan det är nästan lika jobbigt varje gång och det är då jag undrar OM jag verkligen gjorde rätt val...

dagen har annars varit lååååång, men rolig.. spårade kanske ut lite, okej mycket, i slutet när alla skämt jag drog var extremt, å då menar jag EXTREMT!, låga...men så blir det när man har en heldag i skolan ;)

lämna in mobilen idag igen, tror t.o.m att det va samma kille som jag lämna in den till sist :P haha va något trött och något borta när jag va å handla idag inför morgondagens middagsbeställning och glömde den mest viktigaste ingridiensen, HALLÅÅÅÅÅ... men men är en dag imon med :P

freddy va här en snabbis å vek lite lakan, tackar ;) hehe har nu strykit undan det sista av förra veckans tvätt och plockat undan lite pö om pö här nu men tar la tag i resten imon nån gång ;) hehe



la familia, vi, eller jag?!?, har ett uppdrag i helgen :P berättar mer face to face ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar