torsdag 3 september 2009

:)

ja det blev faktiskt bättre än va jag nånsin kunde förvänta mig :) allt gick smidigt å bra och tog en timme :P men ändå... knät/knäna är överansträngda och behöver vilas lite till... sedan kollades både det ena å det andra, öron, näsa, hals, astma och till slut va det dags att gå till laboratoriet å lämna blodprov för allergitest... och där satt jag lagom nervös och bara ville få det överstökat, vilket även sjuksköterskan märkte... hon stack EN gång i EN arm och det räckte! fasen va skönt de va att slippa allt skit som de på min gamla vårdcentral inte kunde göra ordentligt för fem öre... nu ska jag bara vänta i typ 3 veckor för att få svar på provet med...

tvättade lite imorse innan jag vandra till vårdcentralen, väl hemma sen så vart det en sväng till a6, sen hade jag tänkt läsa igenom häftet vi ska läsa tills imon men va en aningens trött efter att ha gått runt å spänt mig hela förmiddagen så jag somna och vakna 2 timmar senare av att hela vänsterarmen va bortdomnad... och kan väl erkänna att jag ännu inte läst häftet :P får bli frukostnöjet imonbitti...

nu ska jag sova iaf, händer massa imon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar