tisdag 17 februari 2009

dagens....

bästa: helt klart james morrisons senaste skiva :P
pucko: antagligen busschauffören imorse som bokstavligen talat körde rally med bussen, uppskattades INTE...
oops: haha jag själv! insåg idag att timern på spisen inte var så dum ändå, hade tydligen liite väl bråttom igår när jag fixade mat att jag hade lyckats med att glömma stänga av en platta, men inget hände då timern stängde av spisen!
blaha: helt klart dagens föreläsning, men hallå ge mig nån som kan undervisa i didaktik utan att stå och upprepa sig 5000 gånger, som inte snackar om hur bra det är på en viss skola i kommunen, som ger oss rätt power points papper så att de vi har stämmer överens med de som gås igenom! undra hur många som återvände efter pausen...
wohooo: david ekholm, vem annars?? va helt klart värt att gå upp lite tidigare imorse!





Show must go on......

1 kommentar:

  1. Men Sara, du vet om att jag bor typ i Strömsholm va? :P

    SvaraRadera