lördag 21 februari 2009

lördag

fick besök av mamma å pappa idag, de kom hit med min "nya" extrasäng :) fick även hjälp med att få upp de nya gardinerna jag köpt vilket resulterade i ett lite mera färgglatt vardagsrum :) gardinerna är inte de snyggaste men de är färgglada så nu är det inte lika trist å grått längre :)

slappade ett bra tag efter att de hade återvänt hemåt, sen begav jag mig till teddy för att låna en film, men det slutade i att de blev några fler filmer :P sen iväg å köpa lite onyttigheter på maxi, var inte den bästa idéen med tanke på att det är halv snöstorm ute... resten av kvällen har spenderats i soffan och snart är det nog dags att hoppa i säng, hur det nu ska gå till då det är lite livat i området...

kanske träning imon, beror lite på...

på måndag ska jag å teddy till nåt motionsspår nånstans i närheten, har inte en aning om vart det ligger alls så teddy ska visa mig :P lite komiskt med tanke på att jag har bott här i 2.5 år och hon i 6 månader :P


längtar tills nästa helg, även om det inte blir som det var tänkt...

1 kommentar:

  1. snöstorm? kunde du inte sagt det när du va där. vet du vilken chock jag fick när jag gick från teddy för 20 minuter sen? det va ju massa snö på marken då liksom och jag hade inte ens sett att det snöade!!!!!!

    SvaraRadera