söndag 1 februari 2009

helgen

för andra helgen på 2 veckor va pluttsyster här, alltid lika trevligt :P denna gång snodde hon iaf inte med sig min tröja hem ;) gårdagens fest var hur ska man säga, okej men synd och tråkigt att vi va så få, men vi försökte göra det bästa av situationen! tack alla ni som var där :) och tack för presenterna :)

idag har jag å syrran tagit det lugnt, slappat och sedan bar det av ner till stan för att äta lite och lite fönstershopping på a6 innan det var dags att åka ner till stationen å släppa av pluttsyster... sen bar det av hem till teddy för att städa upp från gårdagen plus att äta lite tårta, blev en hel del tårta över... nu är det iaf mindre tårta kvar och väldigt rent hemma hos teddy ;)

har dessutom blivit tvingad att komma på saker som jag önskar mig i present, kom på lite saker och fick dessutom reda på att det blir släktbesök till helgen, så nu ska det städas ordentligt ;)

blommorna som införskaffades i veckan lever fortfarande och jag undrar fortfarande om det var så smart att köpa en orkidé med tanke på hur bra jag är på att döda blommor, men den som lever får se...

funderar på vad man ska göra resten av kvällen, hoppas att det går nån hyfsad film om ett tag...

på tisdag blir det en ny mobil :D

och till sist en uppmaning till teddy å freddy, nu måste ni la ändå förstå varför ni INTE ska gå ut utan mig?!? det slutar ju bara i katastrof!!

3 kommentarer:

  1. Haha, du får la se till att följa med nån gång då?!

    SvaraRadera
  2. För det första har jag haft det så jävla roligt i helgen och DU borde hänga med... För vi tänker då inte sitta hemma :D

    SvaraRadera
  3. Haha, lycka till att få det så fint som jag har det :) Det gäller att börja i tid och ha en slav/man som hjälper dig :P /Josefin

    SvaraRadera