onsdag 25 februari 2009

tiden går fort även när man har tråkigt!!

japp, de senaste dagarna har bara susat förbi och det enda jag har gjort är att ta det lugnt, plugga, diska och försöka komma på hur sjutton jag ska ställa min "nya" fåtölj....

gårdagen spenderades i skolan, eftersom att det var kursstart i delkurs 2, har inte riktigt koll på vad det är för nåt än, sen var det även dags att käka lunch med puman carro :) har inte setts på evigheter och de som gör våra scheman lyckas ju alltid se till att vi ALDRIG kan ses och luncha samtidigt vilket vi inte riktigt tycker om... men igår var det iaf dags för vår efterlängtade lunchdejt :) och det var hur skönt som helst att sitta å snacka å käka som vanligt, vi hade ju en hel del att snacka om och speciellt då carro ska ut på praktik nu och inte kommer tebaxs på ett tag och sen går la jag ut på praktik när hon kommer tebax, om hon nu gör det med tanke på bebisen :)

sen var det dags att bege sig hemåt för att plugga en del, vilket jag gjorde! och lite planering med damerna om ev planer för kvällen... slutade med att vi tokfior gjorde våfflor och firade semledagen med att äta våfflor och glodde på teve å tjötade och skrattade i vanlig ordning :P

idag gick jag upp tidigare än jag behövde i syfte att plugga och diska innan det va dags att bege sig till skolan... pluggandet gick rätt bra, diskningen mindre bra då klant-sara lyckades att skära sig på en GAFFEL!!! blödde som bara den och sen kollade jag på klockan och insåg att det var typ 5 min kvar innan det var dags att gå till bussen och jag var låångt ifrån klar! sprang runt som en skållad råtta och letade reda på lite kläder och andra saker och hann faktiskt med bussen! som om strulet va över där, NEJ, lyckades att läsa lite galet på schemat och gick till den sal som jag trodde att vi var i men neeeej där var det en massa konstiga människor, och det var typ 1 min kvar innnan föreläsnigen skulle börja... slängde iväg ett sms till jonas, men lyckades att hitta en från klassen och salen, samtidigt som jonas får smset, bra timing...

har även lyckats att få mina aningar jag haft bekräftade, ibland är jag äckligt bra på saker å ting!

nu är det dags att fixa lite käk och sätta sig med plugget igen innan det bär av med gamla bettan till träningen...

imon är det plugg, städning, tvättning och packning på schemat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar