lördag 21 februari 2009

lugna sköna fredag

dagen började med att skriva en tenta i svensk grammatik, återstår att se hur det gick på den, har min aningar men vem vet kanske har överträffat mig själv för en gångs skull?!? :P

kom hem och kände mig lite seg slappade lite i soffan och sen lyckades jag även med bedriften att somna en timme, riktigt skönt... sen tog jag tag i tvätten som hängde lite överallt i lägenheten efter onsdagens monstertvättardag, hade inte tvättat på nästan 3 veckor vilket resulterade i en hel del tvätt...

sen tog jag även tag i disken och lyckades ju självklart att klämma ett finger i min konservöppnare, svinont gjorde det och hur det hela gick till är ett mysterium, men det brukar det ju vara när det gäller mig;) sen mötte jag upp teddy för att handla lite mat till vår middasdejt :P hihi tacos vart det, göttans... efter maten tvingade jag teddy att vika lite lakan med mig, vilket hon börjar bli bättre på, inte som förr då hon ramlade pladask på röven...

i vanlig ordning bjöd kvällen på en jäkla massa skratt, så mycket att teddy överröstade teven...rätt kul när hon först klagar på att ingen hade hört av sig till henne på mobilen, en minut senare får hon ett sms och hoppar till lite glatt, men när hon inser att det är från freddy blir det andra miner; MEN ÅHHHH Det var ju bara freddy.... ja vad ska man säga?!?

freddy å hennes kusin kom iaf över senare och då var det absolut ingenting vettigt på teve så det blev film, var inte jag som valde film utan det stod damerna för, vilket resulterade i bridget jones, men filmen blev lite uttjatad av oss som vanligt ;) inte minst med tanke på att teddy hade hört ett så jäkla dåligt skämt vilket sedan satte prägel på resten av kvällen... blev en massa konstiga svar på den frågan, men frågan är nog snarast vad min egen kära mamma kommer att svara på denna fråga ;) hahaha

just nu väntar jag bara på att få ett samtal så jag vet på ett ungefär när päronen dyker upp :)

3 kommentarer:

  1. hoppas sängen blev bra och att gardinerna passar i vardagsrummet kram mammao pappa

    SvaraRadera
  2. hur kan man ramla pladask på röven när man viker lakan?

    SvaraRadera
  3. haha ja du, hon va nog inte direkt beredd :P

    SvaraRadera