lördag 14 februari 2009

fredag den 13:e

japp och dagen är faktiskt över, och det utan att det hände nåt... eller höll på att bli påkörd/krocka idag då jag skulle hämta upp teddy i stan, men det var INTE mitt fel, bilen skulle lämna företräde men sket i det och gasade ut i gatan och där kom jag i gamla bettan.. som jag sagt så många gånger förr så kan folk i denna stad verkligen inte köra bil... förra veckans dåliga parkering syntes idag igen på maxis kundparkering där någon tyckte att det var jobbigt att leta upp en ledig ruta och ställt sig mitt i en korsning istället... och utryckningar överallt var det med men kanske berodde på dagens datum?!?

sitter å halvkollar på oceans twelve nu, har tvingat teddy att se båda de första filmerna, men snart lär hon dra bort till sig på andra sidan :P freddy det lilla barnet ligger redan och sover sedan ett antal timmar, stackarn ska ju upp tidigt för att jobba imon, vad gör man inte för lite pengar :P

syrrans sambo spelade ett litet spratt med familjen idag då han satte på hennes webcam och mic så att jag å teddy kunde se och höra vad syrran och våra föräldrar sysslade med... extra kul då de alla en efter en ställde sig framför webcamen och tittade rakt in i den och inte fatta att vi kollade på dem... ringde upp mamma som vart helt förvånad över hur jag kunde se dom 12 mil bort :) hahaha men ett gott skratt fick vi oss iaf, tack dalbo! :P

imon är det plugg som gäller, sen eventuellt lite hockey utomhus då teddy har "marrebarre" eller match som resten av befolkningen säger, sen vara lite taxichaffis åt freddy och vidga mina vyer över staden vilket antagligen lär behövas :P, sen ska vi la alla samlas hos mig för att glo på film sen... ingen melodifestival här inte, till teddy å freddys förtret! men jag tänker INTE vika ner mig så det så!!

nä nu ska jag återgå till soffan och se klart på filmen och förklara för teddy vad det är som händer! ;)

4 kommentarer:

  1. Kram, och ett hjärta till dig idag! :-)

    SvaraRadera
  2. det är inte alltid de är andras fel i trafiken,man skall ju köra och sen läsa skyltar det är inte lätt det vet en som har övningskört med Sara kram din mamma

    SvaraRadera
  3. det är inte alltid den andras fel i trafiken man skall ju läsa skyltar svänga ge tecken m.m. det vet en som har övningskört med Sara
    kram mamma

    SvaraRadera
  4. Självklart hände inget särskilt fredagen den 13:e för dig. Du sköter ju allt sånt alla andra dagar på året! :o)

    SvaraRadera