söndag 15 februari 2009

första ...

...gången jag va på en hockeymatch var igår eftermiddag... dessutom var det på en uterink och svinkallt ute trots påpälsandet... synd att de förlorade, men var rätt kul att se iaf :) lite dumt att teddy inte gjorde en vurpa så jag hade nåt att skratta åt eller reta henne för den kommande tiden ;) men resten av laget lyckades ju med en del snygga vurpor :P lite roligt efter matchen då jag satt inne å väntade på att teddy skulle bli klar och hörde när nån i hennes lag började snacka om bortamatchen mot laget hem-hemma... ledde till en diskussion om hur lång tid det tar att åka dit, vilket inte riktigt stämmer, om vart matchen spelades vilket inte heller stämde och lite annat...

första vm medaljen togs idag, och det såg bra ut även för alpinherrarna, men icke sa nicke... lite synd... vem som gick segrande ur striden om guldet i herrarnas skidskytte kan diskuteras och det verkar som om de ändrar sig hela tiden... konstigt, sen när slutade folk att vara konsekventa??

första gången jag va ute å gick "min" slinga idag, resulterade i skoskav hur nu fan det gick till?!? men det var skönt att komma ut och röra på sig i det fin fina vädret :)








va fan gjorde du här?????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar