måndag 2 februari 2009

kunde inte låta bli

nej jag kunde inte låta bli att köpa mobilen idag :) nu är den min :) hoppas att denna inte tänker leva sitt egna liv som den gamla...

dagen i skolan gick trögt framåt, vet inte vad tanten höll på med men det var trökigt som bara den, och i slutet så fick man gissa sig fram vad det va hon kråkade fram på tavlan...

har inte hänt så mycket mer idag, blev väckt vid 7 tiden vilket jag INTE tycker va så kul då man inte ska vara i skolan förrän vid 13... nåt fel med badkaret blir översvämning på golvet varenda gång sen jag rensade avloppet hur nu detta hänger ihop... pratat med båda föräldrarna idag och pappa hota med att komma kl 10 på lördag, vilket jag tog med en nypa salt inte så troligt då det tar ca 2 timmar för dem att ta sig hit....

just nu är jag otroligt rastlös, funderar på om man ska sova på soffan inatt och glo på 24 maratonet på teve eller inte, minns inte hur många säsonger jag har sett vet att jag har sett de första 3 kanske 4

hoppas att vädret kommer att vara lika underbart fint imorgon med som det har varit de senaste två dagarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar