tisdag 10 februari 2009

de senaste dagarna

har vart skit, nästintill iaf...

söndagen spenderades med att plugga och träna, brottningsfys för första gången (för min del) i år, va inte med på allt då jag helst inte ville ha ont i ryggen igen, men det fick jag ändå... träningsvärk i resten av kroppen med...

måndagen började med att jag vaknade på helt fel sida, och med väldigt ont i ryggen, pluggade en del å sen bar det av till skolan för att ha föreläsning, ond rygg + hård trästol = väldigt dålig kombination och jag pallade inte med att sitta mer än halva föreläsningen, så då drog jag hem och pluggade lite till...

idag vaknade jag på fel sida igen, jätteroligt eller inte, och med ont i ryggen... pluggat en del å sen vart i skolan å gjort tenta, tror dock inte att det har gått vägen denna gång heller men vem vet kanske det kan vara min tur att ha tur nu?

snart kommer damerna hit för att äta upp det sista av chokladpajen från himmelriket, det sista av grytan från i lördags är nu i frysen och där får den stanna ett tag nu är liiiiite trött på den då det är det som har ätits de senaste dagarna...

nä nu ska jag äta chokladpaj å bara ta det lugnt...

har lyckats med att gå in på ikea och komma ut utan att köpa nåt, helt å hållet mammas fel då hon var så snäll och gav mig en blomma utan kruka i lördags och nu är jag på jakt efter en då jag inte har nån som passar, men ikea hade ingen alls vilket jag tyckte va lite konstigt, så den får stå kvar på tallriken så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar