lördag 10 oktober 2009

en helt vanlig helg?

fattar inte vad som har hänt denna vecka men det har vart extremt svårt att hålla ögonen öppna på föreläsningarna... igår var det lite redovisning på och sen diskuterade vi boken pappa goriot av honoré de balzac i 2.5 timme! herregud i slutet var jag så trött att det liksom var svårt att göra nåt annat än att fokusera på att inte somna...

väl hemma var det lite slapp som gällde innan det va dags att ta tag i middagen... hade bestämt dejt med frida så var liksom tvungen att vara klar en viss tid :P mat vart det å sen beslagtog hon lillsoffan å tv:n... idol bläää.. ;) haha med lite roligheter i pauserna :) kom på efter ett tag att jag hade hittat en låt som passar in på teddy å freddy när de har vart ute på krogen ihop ( eller var för sig då jag vet hur dåliga de är på detta i vanliga fall utan varandra) tror inte jag har skrattat så mycket sen i tisdags :P sen vart det lite geni med:) och jag vann som vanligt;) hehe men frida var grym som kunde sjuka saker :P haha...

idag har jag tänkt att läsa ut frankenstein, vilket inte borde vara så svårt :P kanske hinna läsa ett kapitel i litteraturhistorieboken med... är hockey vid 16 och fotboll vid 20

imon ska jag leka försökskanin och prova min allergimedicin för att veta hur jag reagerar på den då man kan bli väldigt dåsig av den... en del plugg med antar jag att jag ska hinna med och fixa lite med annat oxå...

nu blir det duschen å sedan ska jag ta tag i saker å ting :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar