torsdag 1 oktober 2009

plugg å annat skoj

japp igår och idag har det ägnats åt plugg, går faktiskt framåt även om det är segt som tusan... tvättade en hel del idag med, gött då va det ur världen va helt ensam nere i tvättstugan med vilket inte tillhör vanligheterna :)

igår var jag tydligen trött, eller väldigt trött då jag stängde av alarmet och sov vidare.. detta resulterade i 12 timmars sömn vilket va rätt så skönt, men undra om minnet låg kvar på huvudkudden då jag gjorde en del blunders igår :P haha den bästa va ändå när jag gick över till frida för att låna hennes data för att kolla på lite dokument som inte går att öppna på min kära data, hittar dokumenten får även privilegiet att skriva ut ett av dom sen går jag hem och halvvägs över gräsmattan inser jag att jag inte har med mig papprena och då orkade jag inte gå tillbaka :P så var där å hämta dom förrut idag :)

imon blir det skola, lite plugg i väntan på carro sen mys å bus med ella :) lördagen blir det till att köra kundvagnsrally med kärringjävlarna ;) sen blir det mera plugg

kollade även på superstars å gött att ens gamla idol vann ;) haha annars var la programet sådär kul lite trist och bra jobbat tv 3 med att varenda program drog ut på tiden!!

laget i hjärtat spelade idag med, oavgjort mot brynäs nu väntar vi bara på en vinst med...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar