tisdag 20 oktober 2009

hemma igen...

ja sen igår kväll är jag åter i jkpg efter en låååååångweekend hos päronen... fast så värst mycket såg man inte av dom då alla flydde fältet när jag kom :P hehe

var hemma å tog det lugnt, pluggade en del, umgicks med pluttissyrran, träffade anna och var ute på äventyr i naturreservatet...

fått ett glatt besked från skolan iaf, får min engelskakurs tillgodoräknad :) man tackar!

testat min allergimedicin och den funkar bra :) hur skönt som helst att kunna andas när man är hemma och inte gå runt med en rinnande näsa och nysa stup i minuten!

hepp, ska snart gå och lägga mig, trött som ett as och ska plugga en del imon då det är tenta på fredag...ska även träffa min handledare imon...


impossible means nothing to me...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar