söndag 11 oktober 2009

söndag

idag har vart en oerhört udda dag...

har testat allergimedicinen, hände absolut ingenting förutom att jag har nyst ungefär 2 ggr och snytit mig 1 gång under 8 timmar vilket är typ tusen gånger mindre än vanligt så den verkar liksom fungera på det sättet, men lär väl veta mer när jag är hos nån med katt :P

försökte mig på att tvätta idag, gick inte alls då det inte gick att låsa upp dörren till tvättstugan, mycket mystiskt och till råga på allt kom det en kille som hade sin tvätt på andra sidan dörren å han fick lite smått panik... till slut lyckades jag få upp dörren men tänker då inte tvätta när man inte vet om man får upp dörren sen...

vart över hos frida i typ 5 min å lånat hennes data igen, tur att hennes data behärskar sånt min inte vill behärska :P

har tänkt att läsa något i helgen men än så länge inte en sida vare sig i frankenstein eller i kursboken... hmm blir nog ändring på detta imon

men är ändå nöjd med dagen eftersom jag just nu vet att man kan leva utan att nysa och snora ;) haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar