onsdag 14 oktober 2009

onsdag

denna dagen ett liv...

tvättat all smutstvätt som fanns...

pluggat en massa litteraturhistoria...

gjort del 2 testet på pingpong, fick 94% man behöver minst 90% :)

försökt få tag på min handledare, gick sådär kom iaf förbi telefonsvararen idag och lämnade ett meddelande till honom via en kollega...

hmm vad mer finns det att berätta?

haha just ja, kom på en sak som jag skulle skrivit om för ett tag sedan...

frida: känner du nån i gbg som heter fredrik?
jag: ja?
frida: men han ska bo på hisingen..
jag: vet du hur stort gbg å hisingen är?
frida: nej
jag: hisingen är sveriges fjärde största ö!
frida: va är hisingen en ö?
som ni kanske förstår kom vi inte längre i diskussionen :P

har idag smakat på världens godaste kladdkakemuffins, som jag har bakat då frida har tenta imon å ville ha det med sig å jag har tenta nästa vecka :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar