söndag 4 oktober 2009

en underbar helg :)

japp denna helgen har vart helt underbar :) har busat massa med ella och hon med mig, inte varje dag man blir kittlad av en 4 månaders bebis :P haha men kul hade vi :) har provat på livet som vuxen lite grann med bebis å hussysslor fredag och lördag... och med facit i hand vet jag nu att få ett barn att sova är liiite svårare än man tror och man kan själv bli väldigt trött av det och nästan somna själv :P har dessutom tillbringat tid med en rottis, och jag överlevde ;)

lördagen spenderades i orten gud glömde, ULLARED! här gäller inga regler what so ever!! men guud va folk det va där kl 8 en lördagsmorgon och höll på att få spel redan 2 cm in i butiken då folk är så jävla puckade och ställer sig mitt i ingången och står stilla! vad fan tänker ni då???? och självklart lät jag dom veta detta, sa högt och tydligt när jag passerade :) sen har vi ju puckona som står mitt i gångarna och blockerar vägen in och som då tycker att vi andra ska anpassa oss och gå runt... HALLÅÅÅÅÅÅ.. eller dom som släppte ner en liten ettåring på golvet där det är som mest folk, eller puckot som hade hängt alla galgar på kortsidan av kundvagnen...ett x antal timmar senare var vi äntligen klara där inne och gick mot kassorna.. väl ute ser vi att det är kö för att komma in :) gött att stå ute å ösregnet å köa :P lite mat å sen var det dags att åka hemåt... väl vid bilen kom det en å undra om vi skulle åka så hon kunde ta min plats, visst inga problem men vad gör människan då? jo blockerar mig så att jag inte kommer ut från parkeringsplatsen... tillslut kom vi därifrån :P skulle inte stanna så värst länge sedan hos carro, men lite ändrade planer då det va busväder ute så jag stannade och hjälpte till att riva tapeter :) hehe en sisådär 6 timmar efter att jag sagt att jag skulle åka hem åkte jag hem :P hade tänkt kolla på bourne filmen men orkade bara med till första reklampausen så det var bara att sätta igång dvd:n å spela in och lägga sig i sängen...

vaknade en sådär 12 timmar senare rätt så utvilad men gjorde verkligen allt för att slippa plugga så jag tog det lite lugnt å glodde på tv ett bra tag, men sen tog jag tag i mig själv, pluggade i ca 3 timmar och ska alldeles strax sätta mig och läsa ett sista kapitel innan det är dags för lite mera bourne film :)

imon blir det att tenta lite på datan och läsa lite pappa g och artikel och framförallt städa bombnedslags lägenheten och träna lite :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar