onsdag 7 oktober 2009

sökes: borttappad motivation

igår var en pina i skolan, diskuterade samma sak i typ 2.5 timme å det va INTE kul nånstans... trött å seg räddade jag frida ur böckernas värld och lova henne lite mat :) haha vilken underbart skön kväll vi hade... flumm som vanligt, flumm som har saknats den senaste tiden å vi sket i allt va plugg heter :)

föreläsning idag med, första halvan var allt annat än rolig andra halvan var mycket bättre... under lunchen passade jag lilla ella i typ 5 min alltid lika trevligt att umgås med det lilla charmtrollet :) efter skolan tog jag tag i städandet av lägenheten, hade liksom kommit till det där stadiet då man inte längre vill se all skit som är överallt... fixade lite käk och brände mig på ugnen... sen kikade jag lite på handbollen och har i allmänhet bara tagit det riktigt lugnt, tror att det är välbehövligt att bara låta allt vara en dag imon är en ny dag med nya möjligheter!

nä nu är det snart dags att sova, är sjukt trött efter gårdagskvällen :P

2 kommentarer:

  1. men alltså. vara trött efter den kvällen? vi bara flummade ju^^

    SvaraRadera
  2. eh ja men med tanke på hur lite sömn jag fick sen gjorde att jag va sjukt trött

    SvaraRadera