tisdag 27 oktober 2009

ny vecka nya möjligheter?

var ju ett tag sen man skrev nåt här... har vart sjukt mycket nu på sistone... men det börjar avta nu hoppas jag...

mått skit ett par dagar nu, antar att allt kommer nu när man halvt kan börja slappna av lite... kombination huvudvärk och borrningar i betong är inget att rekommendera visste inte vart jag skulle ta vägen under den tiden de borrade igår...USCH!

var på biodejt med frida i lördags, denna gång vart det ju bio då det var JAG som bokade biljetterna ;) dock vart det inte den film vi tänkte se sist då den inte gick längre av nån skum anledning... vart en svensk film, bröllopsfotografen gött att bara sitta å kolla å skratta en jävla massa :) haha jag äger på att skriva konstiga ord på fridas mobil...råkade dessutom byta språk ett antal ggr :P oopss:P

idag var det skola på schemat... tidigt som satan vilket kanske är bra då man ska ut på praktik nästa vecka å då blir det till att gå upp tidigt...

dagens bästa va lätt det leende man fick när jag träffade ella i skolan idag, hon bara sken upp som en sol den gullungen när jag kom :) busade som vanligt en liten stund med henne :) alltid lika roligt att vara med henne även om det bara är i typ en kvart...

var bara att sätta sig vid datan när man kom hem, en del som skulle läsas inför morgondagens seminarium, men jag har nu ansett mig vara klar och är alldeles för trött för att läsa något mer nu, en liten stund i soffan, sen duschen å sen SÄNGEN...hmm måste ju fixa lunchlåda tills imon med... om man skulle ta tag i det nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar