onsdag 21 oktober 2009

I took a walk down memory lane

idag när jag skulle gå till mitt möte med min handledare under vfu:n så gick jag påpassligt förbi min gamla lägenhet och kunde inte låta bli att kika uppåt å se om den va bebodd eller inte... självklart kom en massa minnen tillbaka från den tiden, en tid som man vissa dagar faktiskt kan sakna... men jag vet oxå att jag troligtvis inte kommer att göra om det, men shit va mycket man lärde sig under denna tid...

har lånat in freddy imon med för att stilla tentaångesten som kommer smygande för varje timme

försökt leta biljetter till bio i helgen med freddy går fan inge bra då sf:s hemsida strejkar järnet på min data oc

h vägrar boka biljetter i en annan stad än gbg... hmm

nä nu ska jag se klart på greys, sen blir det till att läsa klart de sista sidorna i brott å straff å sen SOVA!!!

just det ja bokade om besiktningstiden för bettan idag med :) återstår bara att ringa och boka tid för däckbyte med....

vill ha v 45 nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar