måndag 12 oktober 2009

manic monday

ja denna dag har vart knasig...

gick upp tidigt för att plugga eller läsa lite i frankenstein innan det var dags att sätta sig vid datan och fixa med ett grupparbete via msn drygt 2 timmar senare var vi klara enligt oss själva och då tänkte jag att det kanske va bra att kolla läget med jobbet om jobb vid jul för snart är det dags för praktik å då kan man liksom inte riktigt ringa under dagtid... sen tänkte jag åka ner å tvätta det som jag försökte tvätta igår men då är tvättstugan fortfarande låst så jag gick bort till nästa tvättstuga och beslagtog 2 av 3 tvättmaskiner :P men OGILLAR skarpt att det är låst in till tvättstugan!!

har även försökt få tag på min handledare på min praktik men hamnade på skolans elevsjukanmälantelefonsvarare... något skumt.. :P

åkte och tränade, va typ inget folk där vilket va tråkigt blev liksom inte någon träning utan mest latj... dock uppskattar jag inte att en del folk när andra tar det lugnt ska hålla på å gå in för fullt i närkamper och döna bollar på mål...

nä nu väntar sängen är trött och ska läsa lite till i frankenstein som aldrig verkar ta slut... imon ska det pluggas innan det är dags för föreläsning, hur man nu ska överleva denna... och på den mest värdelösa tid som finns 13-16.30 och dessutom lyrik BLÄÄÄÄ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar