fredag 13 mars 2009

fredag den 13:e IGEN

japp idag är det fredag den 13e igen... och denna gång har jag än så länge klarat mig utan en enda fadäs... om man nu inte räknar med att försöka förklara alla mina dåliga skämt som går runt via mass-sms... vissa svar man får på dessa otroligt låga skämt är så roliga att man själv får sig ett gott skratt... just nu försöker jag förklara ett skämt för min syster och min "bror" och det går verkligen INTE så bra, kanske beror på att båda är blonda??

jag har haft oerhört tråkigt i skolan den senaste tiden, det är verkligen en pina, men man måste ju typ vara där om man vill klara sig på de tusen inlämningar som de har gett oss...min räddning under dessa dagar är att skicka lite sjukt låga sms till en del av mina vänner å bekanta i telefonlistan i mobilen, och en del svar som man får är helt gaaaaaalet fel...

idag var det sååååå jädrans träligt på lektionen så jag visste knappt vart jag skulle ta vägen, blir ju inte bättre när nån som sitter typ brevid somnar... hade en gp till räddning så där satt jag å löste suduko för fulla muggar... sen skulle vi i 40 min diskutera det "nya" språkbruket bland folk i vår generation, eftersom vår lärare inte vet att typ det han snackar om som chatt dog ut under 1900-talets slut...men men

halsen vill inte bli bättre och dessvärre verkar det som om en förkylning väntar runt hörnet, men den får gärna försvinna för jag vill INTE bli sjuk... vill kunna träna och annat

helgen kommer att ägnas åt plugg, sport i tvform å liveform.. handboll på söndag, bortamatch på hemmaplan, det ni! herrarna ska möta bankeryd/hallby här på söndag kväll å jag ska självklart vara där å se på dom :) så har de iaf en supporter på plats ;)

FREDDY KOM HEM!!!!!!!!!!!!!

2 kommentarer:

  1. hej sara
    ha en bra söndag med läxläsning o handboll
    kram mamma

    SvaraRadera