söndag 15 mars 2009

gahhh

sådär, åter hemma igen sen ett tag... visade sig att jag var enda supporten på plats för bortalaget, hemmalaget hade en del supportrar på plats inte så konstigt kanske... höll mig ändå rätt lugn under matchen jublade mest inombords och gav rapporter via mobilen till mamma... men in slutet kunde jag inte längre vara tyst och sa lite väl valda ord högt då och då, vilket resulterade i en del höjda ögonbryn bland resten av publiken... men janne var ju otrolig den tid han var inne på planen spikade igen fullständigt och till slut kom kvitteringen :) synd att de inte vann matchen, men en poäng fick de iaf med sig :)

sen var det bara att bege sig till maxi å köpa lite nytt medel till att göra rent ugnen med... sen ringa freddy å be henne komma förbi å hämta papper å busskort... hon hjälpte även till att vika lite lakan å att se på när ugnsluckan blev helt ren :) lyckades även att dela den å få bort de fläckar som var på glaset :) så nu är den ren å fin, lite inuti som ska göras rent men så ren som den är nu har den nog aldrig vart... uppdaterade freddy om vad som hänt den senaste veckan, va ju en del att säga och hon tror ju att jag har blivit halvt galen som städar så mycket som jag har gjort den senaste tiden ;) hahaha men nu är det ju relativt rent iaf :)

nä dags att ge sig för idag, imon är en ny dag... lunch med historiegänget å förhoppningsvis blir det cykeln till skolan, shit har ju inte använt den sen augusti förra året då olyckan va framme... hmm det ska INTE upprepas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar