måndag 9 mars 2009

oh-de-lally hoppsan en sån dag

denna dag har varit väldigt annorlunda... började med att jag gick upp vid 6.30 för att tvätta innan nån annan skulle ner å tvätta, finns inget bokningssystem här vilket är bra på sitt sätt men dåligt på sitt sätt...fick iaf tvättat allt utan att behöva dela maskinerna med nån annan, 3 timmar senare och 8 maskiner senare å tvätt lite varstans i lägenheten var det dags att käka lite frukost...

sen var det bara att ta tag i pluggandet, har en del som ska göras tills imon och det är inte riktigt klart, men nästan... hann ut å gå en sväng med teddy i solskenet, helt underbart skönt var det... fick inviga mina nya solglasögon som införskaffades i götet förra helgen då jag hade sönder mina gamla :( men men.. invigde även mina utemöbler på balkongen, vi tog en fika därute i solskenet för vissa(mig) å skuggan för andra (teddy) hehe sorry men det var så jäkla gött å sitta i solen...

när hon sen gick bort till "sin" sida av tha hood va det dags att återgå till böckernas värld, hann inte riktigt klart så det får jag fixa imon innan skolan....

måste strukturera upp saker å ting känns det som, har inte en jäkla aning om vad som händer i veckan eller framöver, en massa papper med uppgifter men inte nån koll what so ever på när det ska vara klart med vissa saker..... gaaaaaaah blir lite halvt tokig över detta, eller ändå inte, jag strukturerad?? haha vilket skämt :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar