söndag 15 mars 2009

sköna söndag?

helgen har verkligen segat sig fram, inte det minsta kul å dessutom har det inte vart ett piss på teve :( men men snart är helgen över... för att få er att förstå hur tråkigt jag har haft har jag spenderat stor del av lördagen med att städa!!! det hör inte till vanligheterna, men nu jäklar skulle det bli rent på diverse ställen...började med ugnen å det tog tid, plus att medlet tog slut, så jag begav mig ner till affären för att köpa nytt gick å irrade runt ett bra tag innan jag tillslut hittade det jag var ute efter.. men då visar det sig att de inte har det medlet alls så jag gav upp och insåg att det fick bli ett stopp på maxi idag istället...

gårdagens hockeymatch gjorde mig bara besviken, att ett lag kan äga så mycket av en match, men ändå inte lyckas vinna, hoppas att de tar dom imon här i jkpg istället... lite konstigt att man engagerar sig med tanke på att mitt lag inte ens är med, men vissa lag har inte i slutspelet att göra och därför gäller det att hålla på vilket lag som helst för att få bort dessa...

om en timme är det dags att bege sig å titta på lite handboll, blir sista matchen för min del å det är lite speciellt att avsluta med att se returmötet av den första matchen jag såg i höstas :) lite kul att kunna se på grabbarna/killarna/gubbarna på min "nya" hemmaplan, dessutom kommer jag att bli nerringd av mamma som vill ha rapport om hur det går :)

blev ingen träning idag heller, hatar detta just nu vill kunna träna men jag vet att jag bara kommer att bli sämre om jag gör det... har inte sovit mycket inatt då mina slemhinnor i näsan har svullnat upp och gjort det liiiite svårt att andas genom den... och sen har det tagit ett bra tag innan det har släppt, lite som att ha bihåleinflammation sa dom till mig en gång...

nä nu är det dags att käka lite innan det är dags att bege sig :)

2 kommentarer:

  1. Sara! Aldrig funderat på om du är allergisk mot damm? Med tanke på att det finns nog mycket av den varan hos dig?! Puss Josefin

    SvaraRadera
  2. eh nej med tanke på att det inte gav utslag då jag gjorde allergitest..

    SvaraRadera