torsdag 5 mars 2009

å så var det torsdag

denna vecka har bara sprungit fram, har försökt att hålla koll men nope icke sa nicke... fick iaf lite mer klarhet idag så det verkade inte lika hopplöst som man kunde tro med en av uppgifterna, plus att vi hade en annan uppgift som ska in med tjoho, tur att man har skrivit en planering innan så man har ett litet hum om hur man ska göra och den behöver ju inte vara skriven endast av mig kan om jag vill hitta nån annan i klassen att göra den med...

har vart å handlat lite idag efter skolan så kylen är lite mer fylld än den brukar men inte med mycket... haha lite skillnad mot när man kommer hem till föräldrarna :P däremot är det en hel del i frysen!

upptäckte en ny funktion på en fjärrkontroll idag, tjoho har ju snart haft den i ett år så varför inte lära sig nåt nytt nu?!? :P

önskar att min säng hade samma funktion som den nya bäddsoffan hos föräldrarna, där man kan höja huvuddelen i önskat läge helt underbart... men är iaf tacksam att det är en dubbelsäng de har införskaffat så man slipper vakna upp på golvet som man har gjort ett antal gånger innan...

däckade bokstavligen talat innan huvudet nudda kudden igår kväll, var rätt trött och det var skönt att sova, snart dags att hoppa i sängen igen och denna gång med en sagobok hör å häpna! ska läsa folksagor inför morgondagens föreläsning :) tur man hittade en bok i föräldrarnas bokhylla :P

hoppas att ryggen har gett med sig för denna gång, kände inte av nåt igår och när jag vaknade imorse kände jag ingenting, så jäkla skönt var ett bra tag sen sist!

nä nu är det dags att ge sig för idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar