torsdag 12 mars 2009

hemsk timing!

så typiskt, snön faller och mitt busskort går ut idag vilket innebär att jag i praktiken skulle börjat cykla till skolan imon MEN det tror jag inte... får bli buss iaf...

var duktig å skulle försöka installera min skrivare tidigare idag, vilket krävde lite ommöblering... trodde att jag hade alla saker till skrivaren som behövdes, frågade pappa ett antal ggr om det verkligen var allt jag hade med mig och han sa ja det enda du behöver sen är en usbsladd å det har du ju hemma... MEN inte skulle det vara en vanlig usbsladd, nej nej nej utan en annan sladd! så som vanligt när jag ska installera saker har det gått käpprätt åt helvete, men denna gång är det INTE mitt fel!! så fick ringa pappa å säga som det var så nu hoppas jag att han letar febrilt där hemma!! ;) fattas la bara att patronerna är helt slut sen när jag väl fått sladden och ska börja skriva ut saker...

pratade med h igår, var ett tag sen sist dock verkade det vara mycket bättre och det var skönt att få lite goda nyheter för en gångs skull, håller tummarna för att det håller i sig nu!

vart ingen träning igår, vaknade och fick bokstavligen talat inte fram ett knyst, kraxade värre än en kråka vilket är bra timat då man hade muntlig redovisning igår, tur att det vart lite bättre ju längre dagen gick, men halsontet ville inte försvinna så för att vara på den säkra sidan stannade jag hemma... fick sett lite hockey men vart så irriterad på domarna att jag inte kunde se mer än första perioden...

har idag vart väldigt snäll mot freddy å hämtat ut ett busskort åt henne å dessutom tagit emot en hel drös med papper som hon skulle ha inför lektioner på måndag!! :) underhöll även lilla elin ett tag idag ;) hehe

nä dags att återgå till soffan ett tag sen sova, skola imon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar