tisdag 24 mars 2009

mycket just nu

ja tyvärr är det så då nåt smarthuvud kommer på att lägga alla obligatoriska saker och examinationssaker sista veckan av kursen! snacka om dålig planering!! å jag är inte ens inblandad! :)
imon är det iaf ingen skola då läraren har fått ryggskott... men istället blir det tvätt, städning å diskande sen plugg å freddy ska prompt ha våfflor med... även träning på kvällen...

snö, snö, snö å åter snö... man kan nästan tro att jag hux flux har bosatt mig i norrland å inte i södra sverige som nu är fallet... vill ha tillbaka det väder som va i lördags, sol å över 10 grader varmt...

omtenta imorse med.. strul som vanligt med dessa tentavaktstanter som inte har nån som helst koll som vanligt... var allmänt kaos i tio minuter typ men sen fick jag min tenta å då sket jag i vad som hände med de andra :P

nä nu är det dags att ge sig för idag... massa att göra imon

3 kommentarer:

  1. Hej!!!

    Håler tummarna för att tentan gick bra va gott med våfflor hoppas josefin bjuder på en våffla
    vi ses på fredag kram mamma

    SvaraRadera
  2. prompt och prompt..tycker bara att om det är VÅFFELDAGEN så kan man ju äta våfflor...men jag överlever nog ändå...

    SvaraRadera
  3. Du är utmanad i min blogg ;) kram

    SvaraRadera