fredag 30 januari 2009

fångad i en dröm?

det hela började med att jag såg min nya mobil på mediamarkt igår i en helt ny färg som jag inte ens visste fanns, blev totalt tagen och bara MÅSTE ha den nu ;) fortsatte med att laget i hjärtat vann derbyt mot Timrå hemma, handbollskillarna vann över Serbien och slutade 7a. Sen hade jag en otroligt bra och härlig dröm och ville bara återgå till denna värld då klockan ilsket ringde imorse men det gick inte....man kan tydligen inte få allt i livet...

fredagen började och slutade med plugg, har inte en aning om min lärare kommer att godkänna det jag har skrivit, men jag har försökt!! Teddys födelsedag är det med, har vart borta på andra sidan och firat henne lite, blev tvingad att laga lite mat åt oss i familjen, sen fick de för sig att vi skulle dricka en hel del vin och dessutom spela lite kort... drog mig hemåt rätt tidigt...

hur länge ska foppa lyckas att spela denna gång? kommer han att floppa? eller kommer han äntligen få sitt efterlängtade SM-guld? frågorna är många och laget i hjärtat har verkligen tagit en stor chans när de lät han komma in i truppen, hoppas att det går vägen denna gång!

IMON DÅ JÄKLAR!!!

Too much love will kill you.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar