måndag 26 januari 2009

montag

en lång dag börjar gå mot sitt slut... var uppe galet tidigt för att tvätta, vill helst inte slåss om maskinerna där nere i tvättstugan, vilket lätt händer då vi inte har något bokningssystem, och det brukar inte vara så många som går upp tidigt på en ledig förmiddag för att tvätta, men idag var det folk där nere hela tiden men allt blev tillslut iaf tvättat och nu är det tvätt lite varstans i lägenheten.. hann med att diska innan det var dags att bege sig till skolan för lunchdaten med historiepolarna, kul att se alla igen var ju ett tag sen sist... sen var det dags för 3 timmars svensk grammatik...

läraren var som vanligt i sitt esse och svävade friskt ut åt alla möjliga håll å kanter, men tiden gick ändå väldigt sakta, efter skolan var det dags att bege sig till apoteket med freddy även hon behöver lite medicin för att bli fit for fight till helgen....

vart hemma och slappat lite, slumrat till lite då och då på soffan vilket är rätt skönt ibland :P pratat med mamma i telefon, och slappat lite till... snart dags att sova... imon är det äventyr med teddy på schemat saker som ska införskaffas inför helgen och jag måste köpa nya blommor då jag än en gång lyckats att ta död på mina blommor, inga gröna fingrar här inte...

De har måst byta skola nu.

What the hell am I doing here, I don't belong here

1 kommentar:

  1. tro fan att jag måste ha medicin för att bli fit for fight! jag menar, jag har ju luggit däckad i en vecka nästan! du har förresten inte funderat på att helt enkelt vattna blommorna? och den där meningen är störd. den är kanske grammatiskt korrekt men it makes no sense. hmm, hur var det nu. frågetecken framför den? och jag ska med på äventyr jag vill bli väckt också!

    SvaraRadera