fredag 16 januari 2009

lite mer vaken, men ändå trött

ja dagen har väl inte riktigt vart den bästa, blivit brutalt väckt och sedan fått veta att de kommer till min lägenhet kl 7 på måndag morgon, roligt med tanke på att skolan börjar 13 och jag kommer inte kunna sova alls efter kl 7, men men...

freddy var här förrut och hjälpte mig att vika lite tvätt och passade på att låna hennes extra madrass då det kommer lite folk hit... snart kommer pluttsyrran hit :)

dagen har spenderats i soffan halvt vid medvetande för att sedan städa, diska och lite sånt annat roligt

imon blir det en hel del fotboll med grabbarna från hemstaden :)

2 kommentarer:

  1. haha:P det låter som att jag lånade min extramadrass från dig:P

    SvaraRadera
  2. Kom tillbaka Siri! Jag saknar dina roliga kommentarer! Hehehe!!!
    Trevlig helg på dig!

    SvaraRadera