tisdag 20 januari 2009

ännu en dag

ja denna dag har vart oerhört seg, vaknade imorse och ville inget hellre än att stanna kvar i sängen men var tvungen att vara i skolan redan kl 8.30 och fick en smärre chock när jag såg mig själv i spelgeln... tiden i skolan gick sakta framåt men det var inte förräns efter lunch som det verkligen blev trökigt, hade grammatik och gick igenom allt som jag redan har gått igenom på engelskan för inte så länge sedan och dessutom lyckades läraren att snurra till det så mycket så att de andra i klassen inte hängde med alls, men men...

har fortfarande ont i ryggen vilket inte alls är kul och det resulterar i mindre sömn....imon är det dags att ta sig till skolan igen för att göra ett grupparbete vilket påminner mig om att jag måste läsa igenom kursplanen i svenska för grundskolan, jippie eller inte...

ingen handboll idag, match igen imon vilket kommer att krocka med min träning, tror jag... nä om man skulle ta tag i saker å ting igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar