söndag 25 januari 2009

söndag

började dagen med att vakna i tron om att kunna träna idag, men icke sa nicke, näsan ville inte sluta rinna, nyste och hostade utan stopp... undrar fortfarande över hur mycket snor en människa kan ha i kroppen för så mycket som jag har snutit mig idag är inte normalt men men hoppas att det blir bättre så att jag kan träna på onsdag, för jag vill träna å jag vill bli frisk!!!

har spenderat dagen med att läsa en massa och se en del sport på tv... lite besviken över handbolls killarna som inte lyckas i de matcher som verkligen gäller något, enda positiva med dagens match var att jernemyr äntligen fick spela men resten var rätt så tråkigt att se och vill påstå att förlusten är lite av kims fel ni som har sett matchen vet vad jag menar

imorgon är det dags för skola och grammatik, undra vad som händer denna gång... ska nog även försöka hinna tvätta lite innan det är dags att dra till skolan, ska ju även äta lunch med historiegänget, vilket jag ser fram emot...

nu dags att göra annat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar