tisdag 27 januari 2009

tisdag

idag fyller lillasyster år, så grattis igen för typ 3e gången ;)

dagen har flutit fram med presentshopping å lite annat smått å gott, slutade hemma hos mig med sockerkakssmet, handbollsmatch och spel... brudarna fick för sig att utmana mig en tredje gång, men det resulterade såklart i att jag vann för tredje gången i ett tredje spel :D JAG ÄR OSLAGBAR :D hehe

morgondagen ska ägnas åt plugg och matlagning då damerna kommer hit för att joina mig vid middagen, fyller ju bara år en gång om året så ;) sen hoppas jag verkligen att jag ska träna på kvällen, har inte kunnat göra detta de senaste veckorna och nu vill jag träna!

dags att göra lite annat innan det är dags att få sin skönhetssömn, och när jag vaknar imorgon är jag ett helt år klokare, visare och snyggare å äldre med dårå ;)

1 kommentar:

  1. Stor kram och grattis på födelsedagen!
    Då ses vi i Gävle ikväll då! Hehehe!!!

    SvaraRadera