söndag 11 januari 2009

tentaångest?

hmm har pluggat å pluggat men inget verkar riktigt fastna i skallen och oron inför tisdagens förbannade tenta börjar komma smygande, ska göra mitt bästa men vet inte alls hur långt det kommer att räcka.. med tanke på min otroliga otur de senaste gångerna så har jag inte en nedrans aning...

borde diska, städa undan och packa upp sedan hemkomsten i onsdags men har varken lust eller tid känns det... och kan lova att det kommer att ringa på min dörr kl 7 imonbitti då de ska installera en brandsläckare i lägenheten, min vanliga tur när det gäller sånt... kan ju även vara så när man bor längst upp och i början på gatan...

hoppas iaf att det slutar blåsa snart hatar att bo längst upp när det blåser, inget kul alls

skulle tränat idag, men har spenderat dagen med att plugga å få i mig lite näring

och alla anonyma kommentarer kommer inte att publiceras om det inte är så att nån ger sig tillkänna

dags att återgå till pluggandet

vill även påpeka att hemmaman fortfarande sökes! :P

dessutom är damerna som hjälpte till med att klä granen hjärtligt välkomna att hjälpa till med att riva den!! den har ju för fasen vart uppe i 2 månader!!!

3 kommentarer:

  1. jag tycker att vi ska ha tentaångest ihop isf. för jag är rätt säker på att det här går åt helvete. och bra gjort med kommentarerna! och leta på efter en hemmaman, men under tiden kan du väl komma hit och diska?

    SvaraRadera
  2. eller så kommer du hit å diskar min disk?

    SvaraRadera
  3. handla mat på MCD så slipper du disk=)

    F

    SvaraRadera