lördag 10 januari 2009

hemmaman sökes, eller?!?

Ja med tanke på hur bra det går när jag ska göra saker å ting har jag efter ett tags funderingar kommit på att det kanske vore en bra idé att skaffa sig en händig hemmaman, är faktiskt lite jobbigt att behöva åka hem till pappa varje gång man behöver ha nåt fixat.... just nu skulle det behövas någon här som kunde skruva ihop saker som införskaffas, diskar disken, lagar maten, städar lägenheten å fixar med min bil allt det där som jag verkligen drar mig för att göra, eller försöker tills nåt går sönder.

Å herr f som är ute på äventyr, det gick inte så bra för ssk idag närmare bestämt så fick de storstryk med 2-7 av Modo, vilka andra?! ;)

Nä dags att gå ut i köket å fixa lite käk innan det är dags att återgå till de otroligt roliga pluggandet inför tisdagens tenta i lingvistik å fonetik! Det är så vi studenter tillbringar en lördag kväll :P

3 kommentarer:

  1. är det? jag menar, min lördagskväll kommer nog inte att ägnas hälften så mkt åt plugg som den BORDE göra...det är ju så förbannat tråkigt liksom. och...MoDo är BÄST!

    SvaraRadera
  2. 2-7 får man ändå se som ett godtagbart resultat för SSK=)

    F

    SvaraRadera