fredag 16 januari 2009

summering av torsdagskvällen

ja man kan säga att det går livat till när brudarna kommer hit och invaderar stället....

i vanlig ordning var det mat och kaffe på schemat, men fick även hjälp med att ta isär och ta ner min gran så nu efter lite mer än 2 månader är granen nere och det blev lite tomt...

sen var det kladdkaksbak och fika innan nån, antagligen jag, kläckte den briljanta idéen om att vi skulle spela tp, nästan 4 timmar senare var vi klara... mycket skratt och missförstånd blev det, om det berodde på alkoholen eller inte låter jag vara osagt, men kul var det iaf vilket kan bero på att det var jag som gick segrande ut ur det hela :) roligaste och uddaste frågor lär ju iaf freddy ha fått under spelets gång eller vad sägs om följande frågor;
- På vilken finsk ort avgjordes år 2004 VM i Kärringkånk?
eller
- Vem lånade sin röst åt Musse Pigg i den första filmen, Steamboat Willie?
Var på svaret faktiskt är Walt Disney å freddy utbrister förvånat: Va finns det nån som heter så? säger bara dagens ungdom ;) fast roligast va nog ändå när freddy hamnade på omslagsrutan och otåligt väntade på att jag skulle ställa en fråga, mycket illa! :P

Och visst blev det som jag önskade! den fjärde raka vinsten kom idag! :D gött pöjkar :)

nä om man skulle ta och sova lite?!?

4 kommentarer:

  1. jag tror starkt på att alkoholen ledde till missförstånden! och det va inte bara jag som svarade konstiga saker, men du har rätt i att jag fck uddaste frågorna. hur fan ska man veta var kärringkånks-vm avgjordes?!

    SvaraRadera
  2. haha, men nu vet vi ju iaf svaret ;)

    SvaraRadera
  3. Men...är detta SIRI? Anagram-Siri??? Isåfall, JÄTTEHEJ! Längesen man såg till dig i rutorna. Dyk upp, vetja!
    Kram
    BB

    SvaraRadera
  4. haha klart det är jag :) the one and only . ja jag ska försöka har vart lite andra grejer att göra

    SvaraRadera