måndag 12 januari 2009

I got a bad bad feeling

ja dessvärre, vet inte alls vad det beror på kanske är det tentan som infinner sig imon som gör det hela, men har egentligen inte alls en aning.. ska göra mitt bästa men vette katten hur det kommer att gå...

hehe verkar iaf som att jag slipper bli väckt kl 7 imon då nissarna ska vara hos freddy den tiden, tur att du inte är ute på äventyr kvällen innan denna gång ;)

annars är det la bara att vänta tills slutet på denna vecka då det blir en massa kära återseenden, både från hemstaden och uppifrån :D

granhelvetet ska ner i kartongen på torsdag mina damer, bara så att ni vet... å freddy jag funderar fortfarande på hur fasen jag ska få fast en kanelbulle i toppen av granen, om det inte går så är jag rätt säker på att du dessvärre måste äta upp polkagrisen :P

en positiv sak denna kväll är iaf andra raka segern för laget i hjärtat, vann derbyt hemma mot Timrå, fasen va gött och låt detta hålla i sig nu!!!

4 kommentarer:

  1. Lycka till imorgon din mamma

    SvaraRadera
  2. hmm. tentan håller jag med om. jag har samma känsla. och det där med att det är tur att jag inte är ute på äventyr kvällen innan borrmaskinisterna kommer håller jag också med om. även om jag VILL SOVA! och kanelbullen i toppen är ditt problem men det ska bli kul att se det och jag vägrar att äta polkagrisen!

    SvaraRadera
  3. Såklart jag ska hjälpa till med granen, jag vill tjocka polkagrisar!

    SvaraRadera
  4. hehe kan dock inte lova att det är så värst många kvar :P

    SvaraRadera