onsdag 14 januari 2009

hur man spenderar en onsdag

jag hade tänkt ta en sovmorgon, gick sådär vaknade vid 9.30 och kunde inte somna om så det va bara att pallra sig upp ur sängen...

sen slöat i soffan glott på lite tv, sen kollat en massa vm avsnitt, allt för att slippa göra allt annat tråkigt som behöver göras... sen var det iaf dags att fixa lite käk, blev en massa köttbullar som såklart vart supergoda :) tog även tag i disken som stått några dagar... sen blev det lite mer vm avsnitt innan det va dags att göra sig iordning inför årets andra uteträning, gick sådär börja såklart att hosta igen så fort jag började röra mig, vill verkligen att denna förbannade hosta ska försvinna... dumma teddy!!

nu har jag vart hemma en stund och sett klart alla avsnitten av vm så nu är det snart dags för sängen, upp tidigt imon för att tvätta... bläääää men men det måste göras...

imon ska granhelvetet ner!!! och dessutom kommer teddy hem :D wohoooooo, då blir det garanterat en massa besök på och av andra sidan ;) kanske även lite skridskoåkning?!?

2 kommentarer:

  1. jag har också sett alla vm avsnitt nu. men jag tror att jag dissar att gå upp tidigt för att tvätta faktiskt. tror att jag tar sovmorgon istället:P och det där med skridskoåkning låter som en bra ide, ska jag filma och lägga upp det på fb åt dig?=)

    SvaraRadera
  2. hmm tror inte det va, räcker gott å väl med det som redan finns!

    SvaraRadera