torsdag 8 januari 2009

Welcome to my world :)

Tjolahopp!

Dags att stiga in i min lilla värld :)

Just nu händer det alldeles för mycket grejer på en å samma gång, men ska försöka att reda ut alltihop på bästa möjliga sätt... men kände att det nog va dags att starta en liten blogg om min värld.

Just nu borde jag nog egentligen tentaplugga men har nada motivation för det, så jag gör en massa annat istället...

Så vad har hänt hittills i år, har ju ändå gått hela 8 dagar, jo jag har bytt hårfärg, vart hos tandläkaren, åkt hemåt, haft årets första uteträning- svinkallt men skönt att det iaf va konstgräs å inte grus, haft årets första och sista föreläsning då höstterminen slutar nästa vecka med en tenta, har även hunnit med en hel del annat.

Nä dags att återgå till oth (dumma freddy :P)

Glömde ju att säga grattis syrran!! ;)

5 kommentarer:

  1. Heeej menade du mig??? Kram Josefin (din syster)

    SvaraRadera
  2. haha och du trodde att du hade sett mer oth avsnitt än mig ;)

    SvaraRadera
  3. Nu får du lugna ner dig lite med bloggandet. Om du ska hålla det här rasande tempot så hinner jag inte med!

    SvaraRadera