torsdag 15 januari 2009

torsdagen so far

trots att klockan inte är mer än 16.15 har det hunnits med en hel del! dock inte mycket sömn då nån jävel i närheten fick en briljant idé att spela trummor typ hela natten... plus att jag skulle upp å tvätta i ottan imorse, trött som ett as var jag men jag hade iaf hela tvättstugan för mig själv TACK!

packade upp resten av grejerna idag, nu ska det bara in i garderoben, slöat i soffan, käkade frukost och hade fortfarande inget att göra å freddy verkade inte direkt vaken heller så det vart liiiite vänner avsnitt hela 8 st, ooops....

vart ute på äventyr med teddy å freddy idag, alltid trevligt och speciellt då teddy äntligen har begett sig söder ut igen till sitt hem ;) snart kommer de och ska käka här, sen blir det julgransplundring, slappande och kladdkaka! :) måste ju tjöta lite med varandra... teddy har man ju inte sett på en hel månad!!

imon kommer första gästen hit, under lördagen några till :) ska bli kul, tror jag, man vet ju aldrig vad de hittar på för nåt ;) dags att slava runt lite i köket nu!

idag ska fjärde raka vinsten tas hem!!!!! :D

freddy nu är kanelbullen på plats i toppen på granen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar