onsdag 21 januari 2009

trött

japp, sömn är överskattat bara så att ni vet! försöker verkligen att sova men det går inte så bra :( ryggen gör fortfarande sig påmind och det börjar bli lite tröttsamt nu!

skolan har verkligen börjat, satt med tre andra tjejer i skolan idag och diskuterade kursplanen i svenska för grundskolan, vilket inte alltid är det lättaste! dagen har sedan flutit på segt har försökt att få lite sömn men det har inte gått så bra.... träning om 1½ timme ungefär men inte för mig, känner mig inte alls frisk så det blir till att stanna hemma, även freddy är sjuk å nu har jag två sjuka "barn" att ta hand om, inte roligt!

får väl ta och gratulera brorsan med, om det nu stämmer.... I believe it when I see it!!!!!

nu mat sedan vila igen!

en hel vecka kvar! :P

2 kommentarer:

  1. men du tar ju inte hand om mig så speciellt mycket! du bara skrattar åt mig!!!

    SvaraRadera
  2. Idag svara jag: AJ RYGGEN! (Men jag skrattar inte.)

    SvaraRadera