fredag 23 januari 2009

snart får vi veta....

.... vem som är ett geni utav oss tre, men jag tror att vi redan vet vem det är som kommer att vinna av oss brudar ;) hahahahaha, nä men det ska bli kul att se om ni lärde er nåt förra veckan ;)

vart i skolan under förmiddagen för att redovisa en del av kursplanen i svenska för grundskolan, gick bra men efter ett tag var det lite enformigt att bara sitta och lyssna på alla andra... helgen har börjat och jag tror att det kommer att bli en del sporttittande varvat med pluggande och annat husarbete som måste utföras... hoppas även på att jag ska kunna träna på söndag vilket beror helt på om denna förbannade förkyldning någon gång vill ge med sig!!!

storstryk för laget i hjärtat igår, vad var det som hände?!? och vi ska inte tala om handbollskillarna, ibland önskar jag att tränarna kunde höra det man tycker och tänker, en del av gårdagens beslut kan jag fortfarande inte förstå, lite som att det fortfarande är helt sjukt att spanien fick stryk av sydkorea och därmed inte gick vidare från gruppen, vad hände där?!?

nä dags att diska, och fixa lite i hallen innan jag ska pallra mig bort för att hämta ut ett paket! sen blir det matlagning och middagsdejt :) va ett tag sen sist ;) hihihi.... sen ska jag spöa skiten ur brudarna :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar