måndag 19 januari 2009

summering av de senaste dagarna

japp fredagen avslutades med att pluttsyster kom hit för att stanna under helgen... lördagen började tidigt, var uppe med tuppen för att se på när pojkarna/grabbarna/gubbarna hemifrån skulle spela lite fotboll... resulterade i åttondelsfinal, de var rätt så duktiga :P... kvällen fortsatte med alkohol, bowling, mat och lite mer alkohol.... vilket i sin tur resulterade i en väldigt slapp söndag, folket återvände till västsidan av landet och lämnade kvar mig här...

denna dag började tidigt då jag skulle få besök redan vid kl 7, men då hantverkare verkar gå efter en egen klocka så dök de inte upp förräns vid 8.20 och då hade jag faktiskt kommit upp ur sängen, sen borrades det och nu har jag en skum brandsläckare eller skumbrandsläckare, välj själva vilket... tog tag i disken och sen bar det av till skolan för att starta den nya terminen...
lyckades att missa bussen med minsta möjliga marginal och sen har det bara gått utför, huvudet värker, ryggen värker, magen skriker efter mat och hjärnan efter sömn MEN det är ju match om ett tag som jag inte tänker missa och dessutom ska jag tydligen ha läst igenom nåt tills imon....

2 kommentarer:

  1. haha, roligt de där med skum brandsläckare..nu var du fiffig..haha. Hoppas vi ses på träningen på onsdag:)

    SvaraRadera
  2. jag tycker att du har en skum skumbrandsläckare. och så tycker jag att du ska nämna att vi kom på besök igår. och att jag mobbade dig lite idag när vi fick gå efter en kvart, och glöm för allt i världen inte grammatikdiagnosen ni hade!!!

    SvaraRadera